$w.onReady(function () { // Function to increase font size $w("#buttonIncreaseFontSize").onClick(() => { let currentSize = $w("#content").style.fontSize; $w("#content").style.fontSize = (parseInt(currentSize) + 1) + "px"; }); // Function to toggle high contrast $w("#buttonToggleHighContrast").onClick(() => { $w("#content").style.backgroundColor = "black"; $w("#content").style.color = "white"; }); }); האם העסק שלך מוגן מפני מתקפות סייבר וכופר?
top of page

האם העסק שלך מוגן מפני מתקפות סייבר וכופר?

עודכן: 18 ביוני 2020

כל ארגון זקוק להגנה מקיפה על תחנות הקצה והשרתים. ככל שיש יותר מעגלי אבטחה, כך הסיכוי לטפל ולמנוע מתקפות סייבר וכופר הולך וגדל.



מתקפות סייבר בכלל ומתקפות כופר בפרט ממשיכות להיות האיום הגדול ביותר על ארגונים. עבריינות הרשת המשתכללת והמתפתחת, הפכה להיות תעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים ומטרתה האחת היא - להרוויח כמה שיותר. כל שיטת הגנה הנשענת על טכנולוגיה אחת בלבד לא מספיקה - נדרשת הגנה רב שכבתית של מודולים רבים המשלימים את ההגנה לארגון.



הייחודיות של ESET היא בגישת ההגנה הרב שכבתית שנועדה לחסום מתקפות סייבר באמצעות טכנולוגיה פרו אקטיבית )מודולים במעגלי אבטחה(.







ישנם 3 מודולים שפועלים ברקע בכל המוצרים של ESET ומטרתם לבצע ניטור ובקרה בזמן אמת::

 

1 | הגנה מפני חדירת קוד זדוני למערכות הפעלה )System Prevention Intrusion Host: HIPS)

מערכת המנטרת את מערכת ההפעלה ומשתמשת בסט חוקים מובנים על מנת לזהות התנהגות חשודה במחשב. כאשר מזוהה פעילות זדונית על גבי קבצים, תהליכים, שירותים, רשומות Registry וכו', מערכת ההגנה העצמית של HIPS עוצרת את התוכנה או את התהליך הזדוני ומונעת ממנו מלבצע שינויים במערכת ההפעלה.


Grid Live | 2

מאגר מידע בענן של ESET המתעדכן באופן מיידי ובודק בזמן אמת מוניטין של קבצים במחשב. המאגר מאפשר ביצועים משופרים ושיתוף מידע מהיר על נוזקות בקרב יותר מ-110 מיליון משתמשי ESET - זמן תגובה מהיר של עד 20 דקות מרגע זיהוי איום חדש ולא מוכר, עד שהתחנות מוגנות מפניו באמצעות המאגר בענן.

3 | שימוש ב- Learning Machine

המידע שנאסף ב-LiveGrid מתוך מודולים אחרים, זיהויים קודמים ודגימות, מנותח בצורה מעמיקה יותר בסביבת Sandbox בענן, באמצעות טכניקות ואלגוריתמים מתקדמים.


55 צפיות0 תגובות
bottom of page